Blogs
In onze blogs houden we je op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom LinkedIn advertising maar maken we ook andere onderwerpen bespreekbaar. Onderwerpen die relevant zijn voor jouw online strategie!
The Cookieless Era (4/4): de Facebook Conversion API
The Cookieless Era (4/4) Alweer het laatste deel van deze blogreeks. The Cookieless Era. In dit deel geven we je informatie over de Facebook Conversion
Blogreeks (4/9): De Omnichannel Ads Funnel
De Omnichannel Ads Funnel Welkom terug! Je bent alweer bij het vierde blog van deze reeks beland. Je bent goed bezig! In deze samenvatting van
The Cookieless Era (3/4): server-side tagging
The Cookieless Era (3/4) Alweer het derde deel van deze blogreeks. The Cookieless Era. In dit deel geven we je informatie over server-side tagging. In
The Cookieless Era (2/4): Google Universal Analytics & GA4
The Cookieless Era (2/4) Alweer het tweede deel van deze blogreeks. The Cookieless Era. In dit deel geven we je informatie over de invloed die
The Cookieless Era (1/4): Trends & Ontwikkelingen
The Cookieless Era (1/4) Eén onderwerp dat steeds belangrijker wordt. Privacy. We zijn er allemaal mee bezig. Welke persoonlijke data van mij wordt opgeslagen? Waarom
Blogreeks (3/9): de lead magnet
De lead magnet Je heb de doelgroep in kaart en je kan de buyer’s journey door vertalen naar geschikte content. Hoe ga je de doelgroep
Blogreeks (2/9): de buyer’s journey
De buyer’s journey Voor sommigen zijn de customer journey en de buyer’s journey één en hetzelfde. Voor ons niet. We zien deze twee los van
Blogreeks (1/9): de doelgroep
Wie is jouw doelgroep? Het begin van je marketing strategie? Het bepalen van je doelgroep. Weet wie je wilt bereiken met je product of dienst.
Is jouw business klaar voor LinkedIn advertising?
Is jouw business klaar voor LinkedIn advertising? Er zijn een hoop redenen om van LinkedIn te houden. Helemaal als het op B2B-marketing aankomt. LinkedIn is
Klantgericht conversies stimuleren met van B2B kopers met deze 3 tips
Klantgericht conversies stimuleren van B2B kopers met deze 3 tips In B2B-marketing is het belangrijk klantgericht te zijn. Richt je als organisatie niet alleen op
Het belang van Psychographics in marketing
Het belang van psychographics in marketing Psychographics in marketing Stel, je deelt wekelijks een whitepaper op LinkedIn, maar niemand downloadt het. Waar ligt dat dan
LinkedIn advertising en marketing automation: the perfect match
LinkedIn advertising en marketing automation: the perfect match! LinkedIn advertising en marketing automation: the perfect match! LinkedIn is een ideaal netwerk om zakelijke leads te
De 5 vergeten LinkedIn Targeting strategieën
De 5 vergeten LinkedIn Targeting strategieën In de marketingwereld wordt er veel gesproken over strategieën. Denk aan algemene marketingstrategieën, social media en contentmarketing strategieën, maar
Het verschil tussen een lead en een prospect
Het verschil tussen een lead en een prospect Leads en prospects verzamelen. Het is het primaire doel voor B2B organisaties. Wat is precies het verschil
LinkedIn advertising
Ben je van plan om een campagne op LinkedIn te plaatsen? Of wil je simpelweg meer leren over de mogelijkheden van adverteren op LinkedIn? Het handboek biedt de handvatten voor het draaien van succesvolle LinkedIn campagnes!
Vraag vrijblijvend handboek aan
"*" geeft vereiste velden aan