Campagnedoelstellingen

Een doel voor ogen hebben. Dat is de basis voor het creëren van een effectieve campagne op LinkedIn. Bepaal welke campagnedoelstellingen je wilt bereiken. Wil je een betere naamsbekendheid, meer interacties of een stijging van het aantal conversies? Het is helemaal aan jou!

Doel voor ogen

Ben je benieuwd naar de verschillende campagnedoelstellingen op LinkedIn? Speciaal voor jou zijn alle doelen op een rijtje gezet.

Overweging

Overweging

Websitebezoeken – Ik wil dat meer mensen een bestemmingspagina bezoeken op of buiten LinkedIn.

Interacties – Ik wil dat meer mensen interacties aangaan met mijn content.

Videoweergaven – Ik wil dat meer mensen mijn video’s bekijken.

Conversie

Genereren van leads – Ik ben op zoek naar meer hoogwaardige leads op LinkedIn.

Websiteconversies – Ik ben op zoek naar meer bestellingen, registraties of downloads.

Sollicitanten – Ik wil vacatures bij mijn bedrijf promoten.

conversie lead naar klant
bekendheid

Bekendheid

Merkbekendheid – Ik wil dat meer mensen over mijn bedrijf te weten komen.

Heb je goed in kaart wat jouw doel is? Mooi. Dan kun je beginnen met het bepalen van je doelgroep.

LinkedIn advertising

Ben je van plan om een campagne op LinkedIn te plaatsen? Of wil je simpelweg meer leren over de mogelijkheden van adverteren op LinkedIn? Het handboek biedt de handvatten voor het draaien van succesvolle LinkedIn campagnes!

Vraag vrijblijvend handboek aan

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden