The Cookieless Era (1/4)
Eén onderwerp dat steeds belangrijker wordt. Privacy. We zijn er allemaal mee bezig. Welke persoonlijke data van mij wordt opgeslagen? Waarom zie ik een advertentie van datgeen wat ik net heb opgezocht?
In deze samenvatting leggen we je kort uit wat The Cookieless Era precies inhoudt. Voor een volledige verdieping in het onderwerp ‘The Cookieless Era‘ verwijzen we je graag naar onze eerste blog in deze reeks. ‘The Cookieless Era‘
Een grote overgang
Er vindt een overgang plaats. ‘The Cookieless Era”. Een overgang waarin third party cookies niet langer als uitgangspunt dienen bij het verzamelen van data over bezoekers van webpagina’s.
De data die jij verzamelt vertelt je wie je doelgroep is. Wat de wensen en behoeften zijn. Wat ze leuk en niet leuk vinden. Hierdoor kan je jouw doelgroep met gepersonaliseerde content benaderen.
Wat gaat er gebeuren?
Het verwijden van third party cookies gaat ervoor zorgen dat we minder gedrag van internetgebruikers kunnen volgen.
Hierdoor zal er minder data beschikbaar zijn waardoor je minder specifiek kan targeten op gedrag en kenmerken.
LinkedIn advertising
Ben je van plan om een campagne op LinkedIn te plaatsen? Of wil je simpelweg meer leren over de mogelijkheden van adverteren op LinkedIn? Het handboek biedt de handvatten voor het draaien van succesvolle LinkedIn campagnes!
Vraag vrijblijvend handboek aan
"*" geeft vereiste velden aan