De Omnichannel Ads Funnel
Welkom terug! Je bent alweer bij het vierde blog van deze reeks beland. Je bent goed bezig!
In deze samenvatting van de blog van onze website leggen we je kort uit wat de Omnichannel Ads Funnel is. Voor een volledige verdieping in het onderwerp ‘Omnichannel Ads Funnel’ verwijzen we je graag naar onze eerste blog in deze reeks. ‘De Omnichannel Ads Funnel’
De Omnichannel Advertising Funnel.
Om jouw doelgroep zo doeltreffend mogelijk te bereiken, zul je ze door de customer journey gaan begeleiden. De Omnichannel Advertising Funnel is in feite een opsplitsing van de customer journey, te benoemen; zichtbaarheid, interesseren en verbinden.
De verschillende fases
Zichtbaarheid is de eerste fase. In deze fase ga je via een geadverteerde video potentiële klanten kennis laten maken met jouw product of dienst.
De tweede fase is interesseren. In deze fase ga je aan de hand van de gegevens vanuit de zichtbaarheid fase bezoekers triggeren om een pagina te bezoeken. Bijvoorbeeld een landingspagina die jij recentelijk nog hebt aangevuld met sterke content.
De laatste fase is verbinden. In deze fase stuur jij gepersonaliseerde content naar bezoekers gericht op conversie.
LinkedIn advertising
Ben je van plan om een campagne op LinkedIn te plaatsen? Of wil je simpelweg meer leren over de mogelijkheden van adverteren op LinkedIn? Het handboek biedt de handvatten voor het draaien van succesvolle LinkedIn campagnes!
Vraag vrijblijvend handboek aan
"*" geeft vereiste velden aan